Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for Fimi Nae ApS

Fimi Nae ApS
Bjerggade 2
6200 Aabenraa
TLF: +4552174475
CVR: 42727415

Betaling

Fimi Nae ApS modtager online betalinger med Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online, Paypal, ApplePay.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark - Kroner (DKK)

Fimi Nae ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Levering

Leveringstiden for din ordre er 1-4 hverdage.

Fimi Nae ApS afsender varer med følgende: DAO - Direkte, DAO - Pakkeshop

Fragten bliver beregnet ud fra vægt.


Du vil kunne vælge i mellem at få pakken sendt "uden omdeling" eller "med omdeling".


Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

Fortrydelsesret

Når du handler på vores side har du 14 dages fortrydelsesret, såfremt andet ikke er aftalt eller fremgår i din ordre.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter modtagelse af din bestilling. Sker der det at du modtager ordren over flere pakker, vil det være den sidste leveret pakke, fortrydelsesfristen gælder for. Dvs. At fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter sidst leveret pakke.

Fristen indebærer at du inden for de 14 dage har givet os besked om at du har fortrudt dit køb og gerne vil returnere varen. Det du kan gøre er at skrive os en mail på nlw@fiminae.dk i mailen skal du gøre det klart og tydeligt at du gerne vil returnere din vare.

Du kan ikke fortryde ved at afvise modtagelse af varen uden samtidig at give os klar meddelelse om dette.

 

Hvis du har bestilt flere varer og kun fortryder en del af købet, kan du naturligvis sagtens kun returnere den del du fortryder.

 

Bemærk! - Du får ikke returneret fragtomkostningerne, hvis du fortryder en del af dit køb.

 

Når du har meddelt os at din varer skal returneres,

er det vigtigt at den returneres uden unødig forsinkelse, herunder senest 14 dage efter du har meddelt din returnering.

 

Det er dig som kunde der skal afholde de direkte udgifter der er i forbindelse med din returnering af vare, samt er det dig der hæfter hvis der skulle opstå skader ved pakken under levering eller hvis pakken bliver væk.

 

Køber står altså for alle omkostninger forbundet med returnering. Ved Fimi Nae anbefaler vi til at man vælger en leveringsmetode med track and trace, som betyder at pakken kan spores som vil gøre det lettere for begge parter.

Pakken skal leveres direkte til adressen:

Bjerggade 2

6200, Aabenraa

Syddanmark

Bemærk! - bliver pakken leveret til en pakkeshop, vil din returnering ikke blive behandlet og du vil ikke kunne have mulighed for at få penge retur.

Tilbagebetaling af returvarer:

Køber vil have mulighed for at få returneret beløbet for den pågældende vare/varer hvis produktet ikke har mistet værdi, har varen været taget i brug på den ene eller den anden måde, kigger vi på varens art, egenskaber samt måden den fungere ift. Stand og du vil derfor kun modtage en del af beløbet afhængig af den handelsmæssige værdi. Herunder skal der informeres at det i nogle tilfælde kun vil være muligt at returnere fragtomkostningerne.

Det skal dog fastslås at du sagtens kan prøve varen på, som i en fysisk butik uden det går udover det tilbagebetalende beløb. Dog betragtes varen som brugt hvis den er prøvet på udover det beskrivende. Vil du gerne modtage hele købsbeløbet retur, bedes du afprøve varen uden at tage den i brug.

.

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Fimi Nae ApS at vurdere varens stand.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Fimi Nae ApS i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Fimi Nae ApS dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

Fimi Nae ApS
Bjerggade 2

mail: nlw@fiminae.dk

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med Fimi Nae ApS, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Fimi Nae ApS og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for Fimi Nae ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i Fimi Nae ApS er: Casper Perdersen

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Fimi Nae ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til nlw@fiminae.com.

Cookies
På https://fiminae.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på https://fiminae.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Fimi Nae ApS's hjemmeside.

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klagemuligheder

Klager over produkter kan sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

Ved klage skal vores email adresse angives: nlw@fiminae.com samt hjemmesiden du har købt varen på.